جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

چگونه یک نعوظ عالی داشته باشیم؟

چگونه یک نعوظ عالی داشته باشیم؟

فهرست مطالب

اگر به دنبال این هستید که در حین نعوظ، آلت تناسلی سفت تری داشته باشید، ابتدا باید بدانید که اختلال نعوظ (ED) می تواند به شدت، عملکرد جنسی شما را تحت تأثیر قرار دهد. اگر خونرسانی به بدنه ی آلت تناسلی کافی نباشد، فشار خون کافی برای حفظ نعوظ را دریافت نمی کند. اما با اینکه برخی از موارد اختلال نعوظ، ناشی از یک مشکل زمینه ای مانند دیابت هستند، در برخی موارد، تغییر در سبک زندگی می تواند اختلال نعوظ را درمان کند.

در صورت تداوم مشکل، بهترین راه این است که برای توصیه، تشخیص یا درمان فوراً به پزشک مراجعه کنید. با این حال، ثابت شده است که نکات زیر می توانند موجب نعوظ بهتر در مردان شوند. حداقل، اگر این نکات موجب بهبود فعالیت جنسی شما نمی شوند، اما به سلامتی شما کمک می کنند. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می توان نعوظ عالی داشته باشیم.

نعوظ بهتر در مردان

برای داشتن نعوظ قوی چه باید کرد؟

برای داشتن نعوظ خوب، نکات زیر را باید به خاطر داشته باشید:

برنامه غذایی خود را تغییر دهید.

شما برای بهبود عملکرد جنسی خود، در ابتدا باید سبک زندگی خود را تغییر دهید. اگر به خوردن غذا های سرشار از چربی و سدیم مانند غذا های فراوری شده عادت دارید، باید سعی کنید برنامه ی غذایی خود را تغییر دهید تا به رفع اختلال نعوظ کمک کنید. یک رژیم غذایی مدیترانه ای، انتخابی مناسب برای افرادی است که نیاز به کمک برای زندگی جنسی خود دارند.

این رژیم شامل آجیل ها، غلات کامل، حبوبات، میوه ها، سبزیجات و روغن زیتون می شود. با این رژیم شما باید گهگاهی مقدار متعادلی ماهی و آب جوی قرمز مصرف کنید. همچنین، در این رژیم باید مصرف گوشت و لبنیات را محدود کنید.

برای تنظیم فشار خون خود، ورزش کنید.

فعالیت فیزیکی به شما در رسیدن به نعوظ خوب کمک می کند و برای تأمین فشار خون کافی در بدن، جریان خون را بهبود می بخشد. بنابراین، باید به طور منظم ورزش کنید تا عملکرد جنسی خود را بهبود بخشید.

مصرف الکل کمتر

الکل می تواند تأثیر منفی روی نعوظ داشته باشد. اگر زندگی جنسی شما، با مشکل مواجه شده است، شما باید مصرف الکل را فوراً کاهش دهید. حداقل باید پیش از نزدیکی، از مصرف الکل خودداری کنید تا ببینید آیا تغییری در عملکرد جنسی شما ایجاد می شود یا خیر.

مصرف الکل کمتر

ترک مصرف سیگار برای بهبود جریان خون

سیگار کشیدن، موجب اختلال عملکرد نعوظ می شود، زیرا می تواند به قلب و رگ های خونی شما آسیب برساند و زمانی که قلب شما دچار نارسایی می شود، رگ های خونی، خونرسانی را محدود می کنند. اگر شما سیگار را ترک کنید، بهبود قابل توجهی در سلامت جنسی خود مشاهده می کنید.

خواب طولانی تر

اختلالات خواب می تواند تأثیر زیادی روی اختلال جنسی داشته باشد. اگرکمتر بخوابید، سطوح تستوسترون، کاهش پیدا می کند و روی عملکرد جنسی شما تأثیر خواهد گذاشت. اگر مشکل خواب دارید، می توانید با یک پزشک در مورد بالا بردن سطوح تستوسترون خود مشورت کنید.

چگونه می توان نعوظ طولانی تر و عملکرد جنسی بهتری داشت؟

اگر شما اختلال عملکرد نعوظ ندارید و فقط به دنبال راهی برای تجربه ی عملکرد جنسی بهتر هستید، هنوز راهکارهایی وجود دارند که می توانید آنها را انجام دهید. در ادامه، به چند نکته برای طولانی تر شدن سفتی آلت تناسلی، اشاره شده است:

مصرف مکمل

کسانی که از اختلال عملکرد نعوظ رنج می برند، می توانند از مزایای مکمل ها بهره مند شوند. این مکمل ها، همچنین توسط کسانی استفاده می شوند که می خواهند نعوظ طولانی تری داشته باشند. اگر شما اضطراب عمکرد جنسی دارید، می توانید موارد زیر را امتحان کنید:

مصرف مکمل

محصولات مشابه نیز ممکن است به بهبود کیفیت روابط زناشویی شما کمک کنند.

با یک پزشک در مورد مصرف دارو صحبت کنید.

می توانید با یک پزشک مشورت کنید تا دارویی برای درمان اختلال عملکرد جنسی شما تجویز کند. اگر به دنبال داشتن آلت تناسلی سفت تری هستید، در صورتی که خواب بهتر، ورزش، رژیم غذایی و کاهش وزن کارساز نباشند، می توانید به دارو متوسل شوید.

همچنین، باید با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا بدانید چه دارو هایی برای شما مناسب هستند، زیرا برخی از دارو ها می توانند موجب اختلال عملکرد نعوظ شوند. هیچ گاه، قرصی را که توسط پزشک بررسی نشده، مصرف نکنید.

حلقه آلت تناسلی

حلقه، یک اسباب بازی جنسی است که در پایه آلت تناسلی قرار می گیرد. نقش این حلقه، حفظ خون موجود در بدنه آلت است. این حلقه، همچنین به حفظ یک نعوظ قوی کمک می کند. با اینکه این وسیله، درمانی برای حل مشکل زمینه ای نیست، اما می تواند به بزرگ ماندن آلت تناسلی برای رابطه جنسی کمک کند.

بررسی سطح تستوسترون

سطح پایین تستوسترون می تواند موجب بروز علائم اختلال نعوظ مانند کاهش میل جنسی، خستگی و افسردگی شود. پزشک برای تأیید پایین بودن سطح تستوسترون، آزمایشاتی را تجویز می کند و اگر ثابت شود که مشکل شما پایین بودن سطح تستوسترون است، دارو هایی را برای حل این مشکل تجویز می کند.

اگر اختلال عملکرد نعوظ شما، ناشی از استرس روحی می باشد، چگونه می توانید نعوظ بهتری داشته باشید؟

در صورتی که اختلال نعوظ تان ناشی از یک مشکل روحی باشد، باید به راحتی آن را بپذیرید. همچنین ممکن است تحت فشار روحی زیادی باشید یا چیزی در رابطه با کیفیت رابطه ی جنسی، شما را آزار دهد. مسئله هر چیزی که باشد، باید با همسر خود در مورد مهیج تر کردن روابط زناشویی صحبت کنید و در مورد احساسات خود روراست باشید.

این کار باعث می شود مشکلات شما برای دستیابی به نعوظ سخت تر حل شود. اگر فکر بچه دار شدن موجب اضطرابتان می شود، با همسر خود در مورد انجام عمل وازکتومی صحبت کنید.

همچنین، با استفاده از اسباب بازی های جنسی، نقش بازی کردن و امتحان کردن پوزیشن های جدید در کنار معاشقه، می توانید کیفیت زندگی جنسی خود را بالا ببرید. با همسر خود در مورد مسائلی که بر عملکرد جنسی شما تأثیر می گذارند، صحبت کنید و با هم روی راه حل هایی کار کنید که موجب نعوظ سفت تر و طولانی تری خواهند شد.

دسته بندی

آیا این مطلب مفید بود؟ به اشتراک بگذارید

از دکتر سوال دارید؟

دکتر عباس انتظاری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید  
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر عباس یکشنبه ۱۷ بهمن ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: مشاهده پرسش
    باسلام من از هشت ماه پیش دوتا خال کوچک در بالای بیضه ام ایجاد شد منو خانمم رفتیم ازمایش دادیم من از تیپ 45و18 مثبت شدم وخانمم منفی حالا بالیزر برداشتم از ترس انتقال یک ماه است نزدیکی می تونم بکنم دوم آیا برای مطمئن شدن با چه موادی ضد عفونی کنم سوم
    سنم ۵۶هست واکسن تاثیری داره یا نه چکار کنم از واگیری همسرم راحت باشم خوشحالم که هم اسم و هم شهرتم
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری یکشنبه ۱۷ بهمن ۰( 2 سال پیش)

      سلام جانم

      البته بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد ولی معمولا مهمترین اقدام در اینگونه موارد تقویت سیستم ایمنی بدن است واکسن گارداسیل در این سن توصیه نمی شود ولی برای همسرت ممکن است کمک کننده باشد سعی کن از سیگار و الکل و استرس پرهیز کنی از مصرف غذاهای چرب پرهیز کن میوه و سبزیجات تازه مصرف کن ویدئو زیر را با دقت ببین چون به صورت خلاصه روند بیماری و درمان را توضیح دادم

      معاینات ادواری و ارزیابی های مکرر سالانه بسیار کمک کننده است بهتره برای ارزیابی دقیقتر به پزشک مراجعه کنی. ممکنه نیاز به نمونه برداری باشد بهترین و سریعترین روش درمانی که کمترین میزان عود را دارد لیزر است که فیلم لیزر را هم برات گذاشتم تا ببینی موفق

  • تصویر کاربر رضا شنبه ۱۳ آذر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: مشاهده پرسش
    با سلام حدود يكماه ونيم سه چهار لكه ريز برجسته سفيد رنگ زير بيضه در محل تماس با كشاله ايجاد شده و انگار پوست در اين ناحيه سفت و چند لايه شده و بعضي اوقات خارش هم دارد و يك دكتر داخلي بدون ويزيت گفتند قارچه كه كلو تريمازول دادند و هنوز خوب نشدند ،لطفا بفرماييد اين موضوع چه بيماري هست و چه دارويي بايد استفاده كنم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری شنبه ۱۳ آذر ۰( 2 سال پیش)

      سلام جانم

      البته بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد ولی ممکنه پسوریازیس یا لیکن پلان یا اگزما یا برخی الودگی های قارچی مطرح باشه. در ویدئو زیر سعی کردم این موضوع را برات بیان کنم

      ممکن است نیاز به درمان های طولانی مدت باشد. همچنین در برخی از موارد ممکن است ضایعات پس از بهبودی مجددا عود کند بهتره برای معاینه دقیقتر به پزشک مراجعه کنی. ممکنه نیاز به نمونه برداری یا ارزیابی های تکمیلی باشد

      موفق

درحال دریافت اطلاعات

مقالات مرتبط