جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ماساژ جنسی با روغن

ماساژ جنسی با روغن

فهرست مطالب

ماساژ جنسی با روغن، یکی از کاربردهای معمول روغن در رابطه ی جنسی می باشد. شما می توانید با یک ماساژ روغن عالی، فضا را برای یک رابطه ی جنسی خوب آماده کنید. در مطلب زیر نکاتی ارائه شده است که فرد می تواند در زمان سکس با روغن دنبال کند.

روش های مختلف استفاده از روغن در رابطه جنسی

ماساژ جنسی با روغن

آماده کردن فضا: یک مکان مناسب برای ماساژ دادن به همسر خود پیدا کنید. با روشن کردن شمع های معطر، روشن کردن یک موزیک آرام و انتخاب یک روغن خوب برای ماساژ، یک محیط عارفانه و رمانتیک فراهم کنید. تکنیک های ماساژ اصولی را یاد بگیرید. شما می توانید با کمک ویدیوهای یوتیوب، روی تکنیک های ماساژ اصولی تسلط پیدا کنید. همچنین، با نقاط درست برای ضربه زدن در ماساژ آشنا شوید.

ماساژ را تا حد امکان به صورت شهوانی انجام دهید.  هدف از ماساژ روغن در رابطه جنسی، بالا بردن کیفیت رابطه ی جنسی است. روش های منحصر به فردی پیدا کنید تا به همسر خود احساس بهتری دهید و او را به شروع رابطه ترغیب کنید.

روش های مختلف استفاده از روغن در رابطه جنسی

شمع های ماساژ روغن

شمع های ماساژ روغن، شمع های مخصوصی هستند که بسیار رمانتیک هستند و می توانید از آنها برای یک معاشقه ی عالی استفاده کنید. این شمع ها، تا حدودی شبیه به شمع های مورد استفاده در اپیلاسیون هستند. تفاوت اصلی آنها در این است که شمع های ماساژ در روغن های ایمن ذوب و جذب پوست می شوند. شمع های ماساژ روغن، یک گزینه ی عالی برای کسانی هستند که به معاشقه ی گرم علاقه دارند. گرچه، دمای بالا، ممکن است برای همسر شما غیرقابل تحمل باشد.

استفاده از روغن به عنوان یک ماده روان کننده (لوبریکانت)

شما می توانید از روغن به عنوان یک ماده روان کننده عالی استفاده کنید. گرچه، در صورت استفاده از کاندوم لاتکسی، خاصیت روان کنندگی روغن، باعث افزایش احتمال پارگی کاندوم می شود. لوبریکانت های بر پایه روغن، گاهی اوقات موجب عفونت هایی مانند واژینوزیس باکتریال می شوند. همچنین، روغن روی لباس ها و ملحفه ها لکه به جا می گذارد که تمیز کردن آن می تواند سخت باشد.

انواع مختلف روغنی که می توانید در رابطه ی جنسی استفاده کنید

شما باید تحقیق کنید که کدام روغن برای رابطه ی جنسی بهترین است.

روغن نارگیل: آیا روغن نارگیل برای رابطه جنسی مفید است؟ آیا می خواهید بدانید روغن نارگیل برای اسپرم ضرری ندارد؟ روغن نارگیل، یک روغن کاملاً ایمن است که احساس خوبی روی پوست ایجاد می کند، بوی خوبی دارد و یکی از ایمن ترین روان کننده های روغنی است. گرچه، خواص آنتی باکتریال و ضد قارچی این روغن ممکن است تعادل  PH واژن را از بین ببرند.

روغن نارگیل

روغن سبزیجات: این روغن برای دخول واژینال ایمن نیست، اما می توان از آن برای آمیزش جنسی بدون دخول و یا دخول مقعدی استفاده کرد.

روغن ویتامین  E: متخصصان این نوع روغن را جهت استعمال موضعی برای زنانی توصیه می کنند که بعلت یائسگی دچار خشکی واژن شده اند.

روغن آلوئه ورا: آلوئه ورا، نه تنها برای پوست و مو بسیار مفید است، بلکه یک روان کننده ی عالی نیز هست.

روغن کرچک: این روغن، یک جایگزین عالی برای لوبریکانت های بر پایه روغن است و فواید بسیار زیادی برای پوست دارد و برای استفاده در رابطه ی جنسی، کاملاً ایمن است.

مزایای استفاده از روغن در رابطه ی جنسی

مزایای زیادی برای استفاده از روغن به عنوان یک ماده روان کننده وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

◾ این روش عملی است و انجام آن آسان است.

◾روغن ها دارای خواص مرطوب کنندگی برای دخول آسان هستند.

◾لوبریکانت های بر پایه روغن به تسکین درد در طول رابطه جنسی کمک می کنند.

روش های مختلف استفاده از روغن

احتیاط در زمان استفاده از روغن در طول رابطه ی جنسی

استفاده از روغن در طول رابطه ی جنسی، معایبی نیز دارد. قبل از استفاده از روغن در رابطه ی جنسی، این نکات احتیاطی را بخوانید:

  • از لوبریکانتهای بر پایه روغن همراه با کاندوم های لاتکسی استفاده نکنید.
  • برخی از روغن ها ممکن است احتمال عفونت های واژینال را افزایش دهند.
  • روغن ها همچنین می توانند در برخی موارد موجب واکنش های آلرژیک شوند.
  • لوبریکانت های برپایه روغن، ملحفه ها و لباس ها را لکه دار می کنند.

دسته بندی

آیا این مطلب مفید بود؟ به اشتراک بگذارید

از دکتر سوال دارید؟

دکتر عباس انتظاری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید  
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر میثم پنجشنبه ۲۱ مهر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر دو هفته پیش درد ادرار داشتم و التهاب
    و قرمزی کمی روی الت تناسلی دارم و بعد ۴ روز درد ادرار
    بر طرف شد ولی التهاب بر طرف نشد ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری پنجشنبه ۲۱ مهر ۱( 1 سال پیش)

      سلام جانم

      پماد کالندولا کمک کننده است

      بهتره برای ارزیابی دقیقتر به پزشک مراجعه شود

      موفق

  • تصویر کاربر حامد شنبه ۱۴ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: مشاهده پرسش
    سلاگ دکتر من ی خال قهوه ای کمی بر امده ب اندازه عدس رو التم بود ودوتا دیگه کوچیک درحد یک میل بازهم ب رنگ قهو ای بدون مراجعه ب متخصص دکتر عمومی از مایشhpvنوشت ودر ازمایشگاه تستdnaب روش چوب نازکی ک سر ان پنبه بود حدود یک سانت درالت قرار دادم وازمایشم مثبت شد میخوام بدونم این ازمایش خطا نداره؟ومطمین ترین ازمایش برای مردان چیه؟وجواب تستم تایپ ۵۱ بود.لطفا راهنمایی کنید منو
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری شنبه ۱۴ اسفند ۰( 2 سال پیش)

      سلام جانم

      البته بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد ولی با توجه به ابتلا به زگیل تناسلی و نتیجه تست و عکس های ارسالی، معمولا مهمترین اقدام در اینگونه موارد تقویت سیستم ایمنی بدن است واکسن گارداسیل ممکن است کمک کننده باشد سعی کن از سیگار و الکل و استرس پرهیز کنی از مصرف غذاهای چرب پرهیز کن میوه و سبزیجات تازه مصرف کن ویدئو زیر را با دقت ببین چون به صورت خلاصه روند بیماری و درمان را توضیح دادم

      معاینات ادواری و ارزیابی های مکرر سالانه بسیار کمک کننده است بهتره برای ارزیابی دقیقتر به پزشک مراجعه کنی. ممکنه نیاز به نمونه برداری باشد بهترین و سریعترین روش درمانی که کمترین میزان عود را دارد لیزر است که فیلم لیزر را هم برات گذاشتم تا ببینی موفق

درحال دریافت اطلاعات

مقالات مرتبط