جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تعدادی از بهترین پوزیشن های رابطه جنسی

تعدادی از بهترین پوزیشن های رابطه جنسی

فهرست مطالب

بر اساس آمار سازمان ملی سلامت و بهداشت بریتانیا، اندازه ​​آلت تناسلی مردان به طور متوسط 9 سانتی متر (بدون نعوظ) و 18-13سانتی متر (در حالت نعوظ) است. بسیاری از مردان آلت تناسلی کوچک تر از اندازه طبیعی یا متوسط دارند. برخی مطالعات نشان می دهد مردانی که آلت تناسلی با طول متوسط دارند، ​​اغلب معتقدند که آلت تناسلی آن ها کوچک است.

این امر اغلب منجر به کاهش عزت نفس جنسی و نارضایتی مردان می شود. با این حال، حتی اگر آلت تناسلی کوچکی داشته باشید، هم شما و هم همسرتان می‌توانید از رابطه جنسی لذت ببرید. در ادامه این مطلب، تعدادی از بهترین پوزیشن های رابطه جنسی برای افرادی که آلت تناسلی کوچک دارند، ذکر شده است.

پوزیشن های رابطه جنسی

نکاتی که باید در نظر داشته باشید

مردان اغلب اندازه آلت تناسلی را با مردانگی، توانایی و قدرت جنسی برابر می دانند. اما قبل از نگرانی در مورد سایز آلت تناسلی خود، باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  1. رابطه جنسی فقط دخول نیست

اگر نگران داشتن آلت تناسلی کوچک و ناتوانی در ارضای جنسی همسرتان هستید، باید به خاطر داشته باشید که رابطه جنسی فقط دخول نیست. شما می توانید با معاشقه طولانی و یا رابطه جنسی دهانی، همسر خود را ارضا کنید. همچنین می‌ توانید در فانتزی های جنسی خود نقش بازی کنید تا همسرتان به ارگاسم برسانید.

  1. قطر آلت تناسلی

وقتی مردان در مورد اندازه آلت تناسلی خود صحبت می کنند، اغلب فقط به طول آلت تناسلی اشاره می کنند و نه به قطر آن. در حالی که قطر آلت تناسلی نیز نقش مهمی در لذت جنسی دارد.

  1. تجربه جنسی

مطالعات انجام شده نشان می دهد که اندازه آلت تناسلی مردان، بر ارضای جنسی فیزیولوژیکی زنان تاثیری ندارد. زیرا طول واژن به طور خود به خود با اندازه آلت تناسلی مطابقت پیدا می کند. بنابراین، اندازه آلت تناسلی، مهم ترین عامل برای داشتن یک تجربه جنسی عالی نیست.

همچنین، اغلب مردان از اندازه آلت تناسلی خود ناراضی هستند، در حالی که همسران این افراد از طول آلت تناسلی شریک خود رضایت دارند. یک نظرسنجی نشان می دهد که 85 درصد زنان، از اندازه آلت تناسلی همسر خود رضایت دارند. در مقابل، تنها 55 درصد از مردان از اندازه آلت تناسلی خود راضی هستند.

عدم تفاهم در رابطه جنسی
  1. پوزیشن های جنسی متفاوت را امتحان کنید

اگر احساس می کنید که اندازه آلت تناسلی تان، ارضای جنسی شما یا همسرتان را دشوار می کند، می توانید پوزیشن جنسی متفاوتی را برای داشتن دخول عمیق تر امتحان کنید. همچنین می توانید رابطه جنسی دهانی را نیز امتحان کنید و یا برای تحریک بیشتر از اسباب بازی های جنسی استفاده کنید.

پوزیشن های جنسی مناسب برای مردان با آلت تناسلی کوچک

انتخاب یک پوزیشن سکس مناسب، می تواند منجر به عملکرد جنسی بهتر و تجربه یک رابطه جنسی رضایت بخش شود. بهترین پوزیشن های سکس برای مردانی که آلت تناسلی کوچک دارند، پوزیشن ‌هایی هستند که در آن ها دسترسی به واژن بهتر است و دخول عمیق تر صورت می گیرد.

در پوزیشن هایی مانند میشنری (Missionary) که پاهای طرفین در هم تنیده می شود، دخول عمیق برای مردان دشوارتر است. در ادامه انواع پوزیشن های جنسی برای دخول عمیق تر و افزایش لذت جنسی آورده شده است.

  1. پوزیشن Yawning

این حالت می تواند یکی از بهترین پوزیشن های جنسی برای مردان با آلت تناسلی کوچک باشد. در این پوزیشن، زن پاهای خود را باز می کند و به عقب می برد، به طوری که زانوها در تماس با قفسه سینه بوده و پاها در هوا قرار دارند.

سپس مرد بین پاهای همسر خود زانو زده و دخول را انجام می دهد. این پوزیشن به مردان امکان دسترسی و کنترل بهتری می دهد و باعث دخول عمیق تر می شود. زیرا در این حالت پاهای زن به سمت عقب کشیده شده است.

  1. پوزیشن Clasping

این پوزیشن نیز یکی از پوزیشن ‌های جنسی فوق العاده برای مردان با آلت تناسلی کوچک است. در این پوزیشن، هر دو طرف به پهلو و رو به روی هم دراز می کشند (یکی از طرفین بر روی پهلوی راست و دیگری بر روی پهلوی چپ خود دراز می کشد) و در این حالت دخول انجام می شود.

این پوزیشن جنسی عاشقانه به طرفین اجازه می دهد به هم نزدیک باشند و بدن یکدیگر را نوازش کنند. این پوزیشن ممکن است حرکت مرد را کمی محدود کند اما به دخول عمیق تر (از پهلو) کمک می کند.

  1. پوزیشن Knees to chest

در این پوزیشن زن دراز می کشد، پاها را کنار هم قرار می دهد، زانوهای خود را خم کرده و نزدیک چانه خود می آورد. در این حالت باسن او از زمین بلند می شود و به مرد امکان دخول بهتری می دهد.

تفاوت این پوزیشن با پوزیشن Yawning این است که در این حالت، زانوهای زن در کنار هم و در تماس با قفسه سینه قرار دارند. در این پوزیشن مرد می تواند از پاهای زن برای نگه داشتن او و دخول عمیق تر کمک بگیرد.

  1. پوزیشن Doggy style

یکی از پوزیشن های جنسی که حتما باید با همسرتان امتحان کنید، پوزیشن داگی استایل است. در این پوزیشن زن به صورت چهار دست و پا قرار می گیرد و کمر خود را کمی خم می کند. سپس مرد پشت سر او زانو زده و از پشت دخول را انجام می دهد.

این حالت به مرد اجازه می دهد تا کل طول آلت تناسلی خود را به داخل واژن وارد کند. برای لذت جنسی بیشتر می توانید از پشت، سینه های زن را نیز لمس کنید. پوزیشن جنسی داگی استایل به شما امکان دسترسی بهتر به ناحیه کلیتوریس زن را نیز می دهد و می‌توانید در حین دخول، کلیتوریس را تحریک کنید.

  1. پوزیشن Crab embrace

در این پوزیشن جنسی، هر دو طرف به پهلو و رو به روی هم دراز می کشند. زن زانوی راستش را خم می کند، کمی پایش را بلند می کند و بر روی کمر مرد قرار می دهد. به طوری که پشت پا در تماس با کمر و باسن مرد قرار می گیرد. سپس مرد می تواند از پهلو دخول را انجام دهد.

در این حالت زاویه بهتری برای دخول ایجاد می شود. درست مانند پوزیشن Clasping، این پوزیشن نیز امکان دخول عمیق تر (از پهلو) را به مرد می دهد، اما حرکت او را محدود می کند. اگر می خواهید یک رابطه جنسی عمیق، آهسته و شهوانی داشته باشید، می توانید این پوزیشن جنسی را امتحان کنید.

  1. پوزیشن Sitting lotus

این پوزیشن نیز برای مردانی که آلت تناسلی کوچک دارند، مناسب است. زیرا اجازه دخول عمیق تر را می دهد. در این پوزیشن مرد چهار زانو می نشیند. سپس زن نیز روبروی مرد و بر روی پاهای او می نشیند و در این حالت دخول انجام می شود. در این پوزیشن، زن کنترل بیشتری دارد و می تواند سرعت دخول را تعیین کند. در این حالت زن می تواند کمی خود را بلند کند و دوباره بنشیند.

با این کار، تمام طول آلت تناسلی به داخل واژن می رود و در نتیجه دخول بهتر و عمیق تری صورت می گیرد. علاوه بر این، پوزیشنSitting lotus  به مرد این امکان را می دهد تا سینه های زن را لمس کند و کلیتوریس او را نیز مالش بدهد و تحریک کند. بنابراین، این پوزیشن می تواند لذت جنسی را افزایش دهد.

  1. پوزیشن Cowgirl

پوزیشن Cowgirl یکی از بهترین پوزیشن‌ های جنسی برای مردان با آلت تناسلی کوچک است. زیرا در این پوزیشن زن روی مرد قرار دارد و این حالت باعث می ‌شود که تمام طول آلت تناسلی درون واژن قرار بگیرد و دخول راحت‌ تر انجام شود. در این پوزیشن، مرد دراز می کشد و زن روی او می نشیند و به راحتی می تواند آلت تناسلی را درون واژن خود قرار دهد، سپس خود را کمی بالا بیاورد و دوباره بنشیند تا دخول به طور کامل انجام شود.

در این پوزیشن بیشتر فعالیت و حرکات جنسی با زن است. همچنین مرد می تواند نوک سینه ها یا کلیتوریس زن مالش دهد و تحریک کند. این کار به لذت جنسی بیشتر کمک می کند.

  1. پوزیشن Upstanding citizen

اگر نمی‌خواهید پوزیشن ‌های جنسی سنتی را امتحان کنید، می‌توانید با همسر خود پوزیشن Upstanding citizen را امتحان کنید. در این پوزیشن، مرد زن را بغل کرده و بلند می کند، زن پاهای خود را دور کمر او حلقه می کند و مرد دخول را انجام می دهد.

این پوزیشن امکان دخول عمیق تر آلت تناسلی را فراهم می کند. اگر مرد قدرت و توان نگهداشتن وزن زن را داشته باشد، می تواند این پوزیشن جنسی را انجام دهد. برای حمایت بهتر و راحتی بیشتر می‌توانید این پوزیشن را در کنار دیوار انجام دهید.

دسته بندی

آیا این مطلب مفید بود؟ به اشتراک بگذارید

از دکتر سوال دارید؟

دکتر عباس انتظاری

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال قبلی ، کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید تا پاسخ دکتر را مشاهده فرمائید  
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر سارا یکشنبه ۲۹ آبان ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: مشاهده پرسش
    سلام. من سقف دهانم چیزی شبیه نخ به اندازه دو میلیمتر به سقف دانم چسبیده البته زبان زدنی به حالت اویزان درمی اید وبه تشخیص دکتر بیماریهای دهان ودندان زگیل تناسلی دهانی است ولی من ازمایش به دستور پزشک زنان پاپ اسمیر واچ پی وی دادم واچ پی وی منفی شدمیخواستم بدونم ایا لازمه شوهرم هم ازمایش اچ پی وی بدن یا نه و اینکه باتوجه به اچ پی وی منفی این برجستگی سقف دهان میتونه زگیل تناسلی باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری یکشنبه ۲۹ آبان ۱( 1 سال پیش)

      سلام جانم

      در ادامه سوال عکس از ضایعه ارسال شود ولی بهتره برای ارزیابی دقیقتر به پزشک مراجعه شود ولی معمولا جای نگرانی نیست

      موفق

  • تصویر کاربر ted دوشنبه ۲۱ شهریور ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر، خسته نباشید
    ببخشید من ۲۲ سالمه و الان نزدیک ۲ سال هست یک سری دونه های روشن کوچیک روی سر آلتم (سمت راست مجرای ادراری) وجود داره که متاسفانه تو چند ماه اخیر پیشرفت بیشتری داشته و اطراف سوراخ مجرای ادراری رو هم درگیر کرده. از دید شما مشکل چیست و چه راه حلی دارد؟ دور نواحی که این دونه های روشن وجود دارن رو خط کشیدم.
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری دوشنبه ۲۱ شهریور ۱( 1 سال پیش)

      سلام جانم

      البته بدون معاینه نمی توان نظر دقیقی داد ولی ممکنه پسوریازیس یا لیکن پلان یا اگزما مطرح باشه. در ویدئو زیر سعی کردم این موضوع را برات بیان کنم

      ممکن است نیاز به درمان های طولانی مدت باشد. همچنین در برخی از موارد ممکن است ضایعات پس از بهبودی مجددا عود کند بهتره برای معاینه دقیقتر به پزشک مراجعه کنی. ممکنه نیاز به نمونه برداری یا ارزیابی های تکمیلی باشد موفق

  • تصویر کاربر reza دوشنبه ۱۴ شهریور ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: مشاهده پرسش
    سلام حس میکنم تو مجرا ادراریم یه ضایعه ای هست و زیر بغلمم تو جوش و یه اسکین تگ کوچیک حس میکنم دارم لطفا کمکم کنین خیلی استرس دارم نمیدونم چین
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری دوشنبه ۱۴ شهریور ۱( 1 سال پیش)

      سلام جانم

      پماد کالندولا کمک کننده است

      بهتره برای ارزیابی دقیقتر به پزشک مراجعه شود

      موفق

  • تصویر کاربر فرشته سه شنبه ۶ مهر ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر، من واکسن گارداسیل زدم و پاپیلوگارد سومیش هم نزدم الان میخام تست بدم چون واکسن زدم وانتی بادی تولید شده و ویروس صعیف شده بنوعی وارد بدنم شده نتیجه تست من مثبت میشه؟ قبل واکسن منفی بوده
    1. تصویر کاربر دکتر عباس انتظاری سه شنبه ۶ مهر ۰( 2 سال پیش)

      سلام جانم

      واکسن هیچ تاثیری روی نتیجه تست PCR ندارد

      موفق

درحال دریافت اطلاعات

مقالات مرتبط